سوال

فضایی برای طرح سوالات مبهم ذهنم در مورد موضوعات متنوع

سوال

فضایی برای طرح سوالات مبهم ذهنم در مورد موضوعات متنوع

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۳۶ ب.ظ

سلام شروع

سلام به همگی. البته منظورم دوستای قبلی امین جون هستش. چون من که تازه اومدمم و مخاطبینی ندارم.

این سلام شروع هست. من یه کم، خام و کم تجربه ام. ولی ای کاش، امین جون بیاد و کمکم کنه. ولی اون همیشه میگه که من میتونم و باید خودم تنها همه چیز رو یاد بگیرم. 

نکته اول: فعلا، من هر هفته، فقط و فقط یکبار آپ می کنم. 

نکته دوم: از همه کسانی که به وبمون می آیند و نظر می ذارند، تشکر پیش پیش می کنم.

نکته سوم: به کمک همه احتیاج دارم. چون شدیدا به کار جمعی و فکر جمعی معتقدم.


نظرات  (۱)

حتما ما هم به شما کمک میکنیم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی